Topman Cofely Fabricom krijgt personality magazine

Thursday, June 6, 2013

Een eenmalig personality magazine: Xavier Sinéchal, ceo van Cofely Fabricom, kreeg bij zijn afscheid van het bedrijf een origineel cadeau, ontwikkeld door content marketing specialist Headline Publishing. Het magazine XSI – de titel verwijst naar de interne afkorting van de ceo – werd een stijlvol blad over de bedrijfsleider en zijn rijke loopbaan.

 

Een originele tijdslijn illustreerde de verschillende facetten van de ceo, terwijl diverse collega-managers in columns hun licht lieten schijnen op de figuur Sinéchal. Tot slot focuste een vrijetijdsgids op jazz, reizen en stripverhalen - hobby’s waarvoor de man voortaan meer tijd zal hebben.

 

Headline Publishing werkte in korte tijdspanne en in het grootste geheim aan XSI, met medewerking van diverse collega’s van Xavier Sinéchal. De verraste ceo kreeg zijn exemplaar overhandigd tijdens het officiële afscheidsfeest dat Cofely Fabricom voor hem organiseerde.

 

 

 

 

 

XSI was een verwezenlijking van Headline Publishing in opdracht van Cofely Fabricom. Het magazine telde 28 pagina’s en verscheen in beperkte oplage voor interne distributie.

 

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.