The Fat Lady laat Star Wars wachten

Sunday, August 2, 2015

 

Sterren wachten niet graag. Om die boodschap over te brengen bij de reclamebureaus en mediacentrales, creëerde The Fat Lady in opdracht van Brightfish een campagne waarbij de iconische Stormtrooper uit Star Wars zit te wachten tot hij wordt ingeschakeld door de adverteerders. Er werd een hilarisch beeld opgenomen voor posters en advertenties, waar de Stormtrooper in een kitcherig interieur de tijd doodt met … breien.

 

 

 

 

Diezelfde actie werd live overgedaan bij een heleboel reclamebureaus en mediacentrales. Gewapend met twee breinaalden en een bol wol nam de Stormtrooper plaats in de wachtruimtes. Just another day at the office? Vergeet het maar: de reclamejongens en -meisjes gingen maar al te graag op de foto met de Stormtrooper. Zo kon je zijn parcours perfect volgen op Twitter. Bovendien werden stormtrooper-sleutelhangers uitgedeeld als gadget en werd er bij wijlen net niet gevochten onder de creatieven voor de Star Wars poster.

 

Met deze campagne wil Brightfish duidelijk maken dat je beter niet te lang wacht om je bioscoopcampagne te reserveren als je dit jaar nog wil profiteren van het succes van kaskrakers als James Bond en Star Wars.

 

May the force be with you!

 

Credits:

 

Brand: Brightfish

Contact: Sylvia Van Cauteren, Emma De Vleeschauwer

Agency: The Fat Lady

CD: Frank Geerts

Strategy: Koen Denolf

Account Team: Nathalie Vantroys, Arnaud Deltour

Copywriter: Steven Vanhecke

Art Director: Céline Van Aerde

Designer: Eveline Thijs

Photographer: Studio Edelweiss

 

Newsletter

Benieuwd naar de nieuwste trends in content marketing? Schrijf u in en ontvang onze newsletter in uw mailbox.